CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 2, 2009

impian yang xkesampaian

macam ne ek aku nak start entri
okey2
k0rang time kecik2 dulu mesti ada cita2 kan
haha rasa kelakar la plak dulu kawan2 tadika aku ada yang nak jadi driver bas la
ada yang nak jadi superman
xleh blah
padahal perempuan
aku pun ada gak cita-cita aku sendiri
dulu kan cerita Gerak Khas tengah t0p kat tv
before start lagi ayah aku dah aturkan anak dia ne depan tv sebab nak tengok sama2
bila lagu da kuar mula la nak meremang bulu r0ma aku
tah pesal aku pun xtahu
maybe aku bangga k0t tengok pelak0n2 dia berkawad kaw-kaw punya
sharp plak tuh d0rang berkawad.kalah geli mat menari.
start cite tu la aku nak jadi p0lis
bila pergi sekolah aku ajak kawan2 aku berkawad kat padang time rehat
orang len g makan kit0rang sibuk berkawad
then muka jadi hitam macam arang baru nak menyesal
sebelum tid0 je mula la berangan macam mana la muka aku bila jadi p0lis
mesti segak haha sebab dapat pakai unif0rm
tapi naseb baik cita2 ne xkesampaian
bila aku tengok akak aku melukis aku nak jadi arkitek plak
time cuti sem lepas ayah aku ada offer aku b0rang nak jadi p0lis
aku bantai gelak la terguling2




misai a galak yang mencapah










2 comments:

Doku said...

mai yang bermisai capah menjadi polis..oh tidak dapat ku bayangkan..ngeri.. haha!

maim0k said...

sape soh ko bayangkan.aku sendiri p0n ngeri!hahaha