CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 14, 2009

award from yaya



Cute's 3logger Award.

Peraturan nak jawab tag ni ialah:

1. Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.

CHECKED!!

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

yaya gelupur yang bagi award ni kat aku.pada mulanya aku sangat ragu-ragu dengan award beliau ini.kenapa?apakah.ah aku merepek je neh.aku ingat lagi mula-mula aku kenal kau, kau pandang aku macam nak makan je.sebabnye? sebab ko pakai eye liner oh so hitam.i bet avril pon leh kalah.auwww.wahai yaya hentikanlah perangai gelupur itu sebab xlama lagi ko kene sawan babi plak macam paan.jeng.tamat

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

1) aku suka bangat main bowling.but believe it or not, aku last main game neh time aku form 3.aku rasalah.not so sure coz it's a long long time aku xmain


2) aku xsuka semua jenis binatang.kau bagi la kucing ke, hamster yang comel gila, sumpah aku xkan terpikat.ini semua gara2 angsa and itik yang makcik aku bela kat umah die.sebab time aku kecik2 angsa ne suka je patuk aku.aku benci kau!


3) aku cepat mengantuk pas makan.xkiralah makanan pape p0n.2 pasal la aku mengantuk sampai xleh drive ari 2.auww sian lisott


4) aku da bosan ngan uia ne sebab kedekut cuti.kalau cuti pon xsama ngan u lain.wtf kan.aku balek umah pon akak aku xcuti.wat heppe neh

5)dulu muka aku hitam terbakar sebab masuk kawad pkbm.sampai kat keliling mulut aku terkopek2 sebab kering.susah tol nal elokkan kan dia.aku ingat lagi lebih kurang setahun baru mka aku elok botul2


6) aku nak hantar mak ayah aku g haji bila aku da keje nanti.nak belikan baba kereta baru.macam2 lagilah.sebab mereka da banyak berkorban wang dan tenaga untuk anak macam aku neh.selalu je nyusahkan dorang.dari kocik sampai la bosa.xserik2.nyett

7) kecik2 dulu aku pemalas nak pergi tadika.seminggu sekali je aku pergi.bila mak aku tanya asal xnak pergi ne sayang(aku anak bongsu yang manja).aku cakap malas nak gosok gigi.alasan yang sungguh xrelevan


8) aku suka kentut.o yeahh pengakuan berani mati.cacatians da paham sangat perangai aku neh

9)aku sayang kakak2 aku.merekalah teman terbaik aku walaupun kak ngah n kak chik lagi rapat berdua.aku slalu gado sampai xbercakap seminggu.never mind.kami da berbaik.nanti kalau dorang kawen da xbest la kan

10) aku sebenarnya xtahu le nak tulis ape.bende yang aku tulis kat atas ne suma bosan kan.sebab aku pon bosan skang ne.xde emosi semasa menaip award ini.pape p0n aku sayang ko yaya.muahaaa.thanx for the award









0 comments: