CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, June 26, 2009

iman kau dah xde,mulalah nak amek tindakan bodoh

fuh macam nak tercabut je jantung aku semalam
bila aku tengah syok2 makan.suddenly i got a phone call dari kawan mak aku
tapi mak aku xde kat rumah.so mak cik ne pun beritahu aku something
dia kata dekat2 ngan area rumah aku ada orang nak bunuh diri!
hei2.xkan la mak cik ne nak gurau2 plak kan soal hidup ngan mati neh
aku xkesah kalau aku xkenal orang tuh.lantak kaulah nak hidup ke xnak.tapi dia adalah somebody yang berkaitan ngan life aku.tapi xleh diceritakan secara umum sapa orang tu.even kami xpernah jumpa,xpernah bercakap,dia nak bunuh diri pon xbagi effect kat diri aku,tapi akan bagi effect kat seseorang neh.memang lah boleh je aku nak buat2 xamik kesah.aish tapi susah.
orang kata ne da kali ke-2 dia attempt to suicide.dia widow anak satu.xtahulah pe masalah kau sampai nak bunuh diri.tapi yang aku peliknya.orang kalau betul2 nak bunuh diri mesti time sunyi kan.i mean malam2 orang tengahsyok tido ke.tapi ne x.dia nak terjun bangunan pukul 4!4 petang.bukan 4 pagi ok.kau saja nak tarik perhatian ke apa.siap ada budak2 laki neh main gitar lagi kat bawah bangunan suruh dia terjun.polis ngan bomba yang datang pon macam malas nak layan pompuan ne.yela dulu kan dia pernah wat hal.yang aku paling kelakar ada cina sorang tuh.siap nak terberak terkencing sebab terkejut.
haha macam tu sekali kau buat orang terkejut kan pompuan.pasneh kau nak terjun lagi boleh.but please!jangan menyusahkan orang lain.kesian orang yang kau nak susahkan tuh.aku pun xleh nak tafsir niat sebenar kau buat2-terjun bangunan
##ha satu lagi.selamat pengantin baru to my childhood friend.omg.kau baru 19!muda lagi dari aku dah kawen.haha.teringat time pergi tadika dulu2 kau ngan aku pergi menyorok dalam longkang bila nampak bangla.jaga wife kau elok2.xpayah buat perangai lagi
##aku sebenarnya nak post pasal multidip.tapi tertanggguh lagi la nampaknya sebab kamera dikebas abang aku jap.

~end of story~

3 comments:

Unknown said...

ish3...
apesei la dgn jiran hg tu...
dah tu, ape jadi kat die skrg?
Da arwah ke belum?

maim0k said...

haha seb bek xarwah lagi.hidup lagi
aku xpernah lak jumpa life orang bongok macam tu.die bukan jiran aku.tp relate ngan someone dlm family aku

maim0k said...

haha seb bek xarwah lagi.hidup lagi
aku xpernah lak jumpa life orang bongok macam tu.die bukan jiran aku.tp relate ngan someone dlm family aku