CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 23, 2009

kami menang!!

title di atas bukanlah merujuk kepada multidip ye
sila faham.aku tahu group aku xmenang.haha
aku merujuk kepada car crash
oo yeahh
setelah deal deal n deal
berakhirlah sudah kemelut bunguk2 neh
trimas banyak2 kepada geng basketball.aku sayang korang.kita tetap bersama di kala susah dan senang.
credit to lan atas kemenangan ne(lisot jgn jeles.aku xberniat.)
also thanx to mighul,ados,huzaifah, n my new bff.shy lagi pemalu.(aku ingat kaed je ade budak nama shy).yg pakai oldskul sama ngan aku.haha tetibe je aku rasa aku ne annoying.
kami kena bayar 200 je.haha genbira xterkata aku.pandai sungguh encik lan berkata2.
woi lan ko amek law la weh.baru sesuai ngan jiwa kau.
itu da kira bagus la kan daripada kami xbayar pape
n hei mohd kancil
aku xkan lupakan suara kancil kau sampai bila2
saat2 kau nak marah aku dengan suara kancil kau.haha aku pon xtakot
dan nama baru.encik trauma.yang asyik bercakap ayat trauma je kat aku.
''mai,truma lagi ke?''
trauma lagi ke?
masa mula2 kereta ne dilanggar aku xla trauma sangat.lisot kot trauma.haha
tapi benda ne da lama lepas.lagi mahu tanya aku trauma ke x.crite da basi la weh!
untuk meraikan kemenangan neh(maCam masuk court lak kan)
kami meraikannya di shakey's pizza
at first aku keberatan nak pergi
setelah kantung aku yg dikira macam purse hilang(nnti aku cerita)
dan malam tu juga aku telah propose shy untuk menjadi pakwe aku
shy malu2 plak.hahahaahaha.lex2.gurau je kan encik pemalu
lan n lisot malu2 setelah digosip berdua.(aku tahu taste ko lisot)





otw nak gi jusco.oh ye.aku lupe.akak paan pon ikut skali




mulut aku senget benget gara2 terlalu lapar.fara di mana??


gmba ne gelap.tapi seb bek nampak gak weh muka jepah ngan mighul.hahahha

silalihat persamaan muka lisa ngan lan(berbaju hitam paling hujung).tetibe aku rasa korang ade rupa.haha.Lisa.Lan.L?

inroducing:shy yg berbaju merah.ados berambut cacak mafia.si botak adam(btol xnama die?)

4 comments:

LisOtt said...

ados comel gila.teringat kau ckp yg boleh imagine rupa ados masa kecik.haha.jgn gosip aku ngan lan lagi weh.kang drpd xde pape trus aku crush btol2 kang.kau jugak tanak dtg wedding aku nnt :D

YayaEdna said...

o man..this is madness..aku pun rasa ados sgt comelllll~ comell sgt~~ hehehe..dahla nakal aww!

bobo ramli said...

adosss!
ramai gile peminat kauuuu
omg!

maim0k said...

pe plak aku xnak dtg...
aku lagi suka nak dtg..auww
nak tgk kemeriahan warna warni perkahwinan kau..
wah tetibe je ados jadi bualan ramai..
omg ados
beware.pasne kene sorokkan diri kau dr mereka ne.nnti kene serbu