CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 26, 2009

mimpi lagi

dulu aku selalu gak dapat mimpi tah pape
mimpi gi dating ngan farid kamil la
mimpi spahic g beli cincin ngan maryam cerita ayat2 cinta la
mimpi pergi dating ngan yasin
tah pape
tapi aku rasa semalam nye mimpi lagi dahsyat k0t
mentang-mentang la malam semalam budak2 ne bincang floor plan
sebab hari ne kene gi c0nsult ngan madam aziah
aku mimpi madam aziah meninggal :p
time 2 pas c0nsult
xberapa lama lepas kit0rang habis c0nsult
dah kec0h-kec0h cakap madam meninggal
semua terkejut sakan
meninggal sebab sakit jantung.hahahahaha
si mierul p0n mas0k dalam mimpi aku
hajar dk ngan kak dini p0n ada
tapi aku terlupa dialog d0rang
mierul cakap nasib baik la sempat c0nsult ngan madam bef0re dia meninggal
kalau xteruk ah kene hentam time crit nanti
alahai
pagi tadi aku ingat gila jalan cerita mimpi ne
hampeh sekarang da lupa
ada lagi part best aku rasa
tapi xingat!huh

3 comments:

Admin said...

terserlah ketidakrelaan kamu untuk sesi consultation bersama mdm..haha..kesian..power gler plot citer mimpi ko..leh r wat cerpen pendek..haha

maim0k said...

pasne aku nak jadi anak buah a samad said ah.nantikan kemunculan cerpen baru aku.muahahha.bukan aku xrela weh.tapi suka g c0nsult ngan dia.hehhe

fezaL Mohd said...

hahaha.. besh je.