CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 1, 2009

aku mahu optimus prime sebagai pengganti

siapa optimus prime di hati anda?adakah wira penyelamat anda?atau sekadar robot yang boleh bertukar menjadi kenderaan?
atau barang untuk dirogol?ini farah yang teringin nak buat
aku nak optimus prime jadi penyelamat aku.kenapa?xde kaitan pon sebenarnya.aku saja merepek

sekarang aku masih lagi fobia.tangan aku menggigil lagi macam orang parkinson.
ini semua gara-gara kereta.kenapa lately ne aku asyik post pasal kereta?abaikan
semalam aku dengan berani dan gagahnya mengoffer diri untuk hantar akak aku pergi melaka central.ok memang dekat sangat mc tuh dengan rumah aku.sebab aku fikir dekat la so aku berani drive manual.kat rumah aku ada kereta manual je.xde pilihan lain
tengah sy0k drive syok mangkuk jamban.kereta tuh mati enjin kat tengah2 jalan.and aku telah block 2 simpang.demmit!akak aku suruh cool.start enjin.and selesai masalah.selamat sampai ke mc

malam ni plak akak aku kol.suruh amek dia kat mc.sebab semalam dia g kolumpo
aku sekali lagi dengan gagah nye mengdrive kereta sambil ditemani mak aku
and aku lupa.kereta tu terletak kat car park seharian tanpa digunakan
bila aku start enjin,terus jalan.haha lupa nak panaskan enjin.
dan seperti biasa.lepas traffic light.kali ni kat jalan besar nak g highway
tetiba kereta aku xleh gerak!bukan mati enjin
tapi sebab gelabah aku gi tekan klac ngan brek.mmg la xjln kan
then aku prasan aku silap tekan.pastu tekan la klac ngan minyak
hantu.kereta gerak macam kura2.aku da gelabah sampai darah naik ke muka
lalu memberi signal emergency.xpasal2.haha terus aku park kat tepi jalan
semua kereta tengah pandang2 aku.lagi la aku panik.tapi cuba buat muka cool.mak aku lagi la xtawu pasal kereta ne
aku terasa nak terjun keluar dari kereta buat gaya megan fox sambil tahan kereta lain
tapi seb bek suma settle.
tapi di mana kau optimus prime saat2 awek kau kesusahan?gelak setan

5 comments:

LisOtt said...

bwahaha.aku rase kau dh kena sumpah ngan mohd kancil ah.haha.abes ah kau pasni nk bwk keta.

Admin said...

haha..kesian ko..laen kali panaskan enjin yer..sng je..ko bakar sket pakai lighter. nak aku sponsor?

maim0k said...

lisott>>aku pon rasa macam tuh weh.tetibe je aku blank nak bawak manual.si kancil tawu kot aku kutuk die kat blog :p

doku>>oho aku tawu kau banyak lighter.tp aku nak panaskan enjin pakai arang je.nnti abis plak lighter kau aku kebas

hazirahweirdo said...

awek optimus prime??
eiiyuww

maim0k said...

aku awek hot die.kau jgn jeles hazirah..huhu