CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 25, 2009

kak nab punya cerita(aku mabuk nak bagi title ape)


aku sekarang tgh tengok cite kat tv3

bes woo.pasal anak derhaka

yang aku xboleh tahannye,pompuan yang jadi mak datin dalam cite mertua vs menantu, tetibe jadi org gaji pulak kat cite neh.ahaha.malu saya dibuatnya.saya yang tergelak besar tengok die.memang malam ne aku tergelak besar ngan family.

sebabnye sebabnye aku aku tgk jgn lupe lirik tadi.bosan gile bai org yang nyanyi malam ne.yang sorang ne sebut perkataan pertam.yang sorang ne terkelip2 sambil nyanyi.apa maksud pertam tu weh!!!!haa itu yang kita xtahu

untuk post kali ne,aku nak compile kan sume cite yang aku simpan sebab xde tenet kat uia.memang panjang.aku xpaksa.nak baca silakan.xnak baca tinggalkan.okay?


semalam masa nak naik bas kat pudu, aku terserempak ngan member baik time skolah dulu.uish paem kau sangat lain sekarang!aku yang terkesima jap tengok kau.mata aku terkebil-kebil nak make sure aku xsalah org before tegur kau.uhuk2
yang xbestnya aku dapat borak setengah jam je ngan die.die balik melaka gak.tiket 5.30 gak.tapi bas je xsama.banyak benda yang die cite yang buat aku ternganga.lalat masuk buat sarang pon boleh.lalat nak mengawan pon boleh.semua boleh.sebab kalau orang lain denga pon ternganga gak.kalau parents die tawu lagi ternganga bai!boleh pengsan kot.

cik paem ecah micha.banyaknye nama kau



itu cerita pertama.2nd story plak aku balik rumah ni sebab nak tempah baju raya.kalau hantar lambat2 nnti tailor xnak amek.nnti si amoi tu xnak amek,ha kat mane nyah aku nak hantar.org lain mesti xnak ameknye.macam2 hal aku gi cari kain kat nagoya.lining xsama kain la.lining tebal sangat la.last2 kene beli 2 kali.membazir je kan.amalan syaiton kan itu.ngee~.yes aku happy juga sebab cuti raya 2 minggu.berbaloi sangat nak compare ngn budak uitm yg cuti seminggu starting last day sebab h1n1.tapi dorang cuti raye seminggu je.auuww



lastly.hari ni aku kene jadi tukang pujuk yang paling handal kat dunia.tolong aku weh!aku xpandai pujuk2 ni.nak guna secret weapon nnti aku yang geli.bia org lain yang guna secret weapon tu kat aku,tapi bukan aku yang guna.somebody call 911.hee jgn gedik yaya.aku xpernah tgk ada orang jeles kat aku sampai macam tu sekali.terasa disayangi walaupun penat nak memujuk ^-^.ok jangan geli dengan aku.



da la.aku malas nak taip panjang2.bosan pulak.sekian saja dari saya



#hepi becoming bufday to yaya cecep.kau jangan jadi cecep sebab umo kau da 20 skang.jgn takot2 makan makaroni.aku wish awal2 sebab lepas ni lambat lagi aku update blog.yihh





2 comments:

YayaEdna said...

Haha.jelesnye i nyah! Nak taw la scret weap0n 2 cane!! Haha.thanx 4 d terlalu awal punye wish.wlupn da 20 thun,tp aku tetap 17 tahun.sbb breast xbesar lg.haha.

maim0k said...

kau korek la sendiri scrt weapon tu.hehei malu la nyah nak btawu.kau mmg syaiton.breast kau saiz bdk 10 tahun.hohohohohoh