CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 14, 2009

bercampur-baur

lambat plak aku update blog sekarang ni
sebab kat rumah aku menghadap makanan je
macam biasa la kan.hobi kat rumah menternak badan sampai kembang macam fei mau tercungap.kat kepala aku ada banyak benda nak taip,tapi malas plak aku nak taip panjang2
bukan orang baca sangat pon
neway sem baru da start.lupakan semua sengsara multidip.and it is the starting of sengsara studio.haha.dan aku sangat teruja sebab result multidip dapat b+.hoho aku bayangkan dapat rendah dari tu.kepada budak2 aqal, lepas ni kalau jumpe tepi jalan jgn sombong2 ngan aku.aku nak sombong xpe sebab aku xsuka pakai spec bila xde kelas.so aku nampak orang yang jalan sebelah aku macam kicikkk sangat dan sangat bluurr.lepas ne aku akan mantapkan skill main uno
so sem baru ne aku pun ada banyak azam baru memandangkan kelas sangat padat dari pagi sampai petang
aku azam nak datang studio awal.kalau boleh jadi orang first datang studio.and kalau boleh time kelas jugak.walaupun aku rasa mustahil nak jadi org first,tapi biarlah kan.azam je pon.haha
and not forgotten
happy birthday to lisot beyonce.semoga jodoh kau berkekalan dengan lan dan dapat kahwin ngan dia time umo kau 27.ok yang?

4 comments:

hazirahweirdo said...

owh lisa dan lan!
semoga selamat..
i LIKE this..
wiwiwi....
floating2

YayaEdna said...

happy birthday lissa jugak!!!hahah...aku pun doakan kau dengan lan erus berkekalan..bestnye kalau lan baca nih~ hihi

LisOtt said...

weh.
jgn ah camni.
kita kwn an *buat muka kesian*
sumpah taknaaaakkkkkkkkkkk!!
cari la org lain.

maim0k said...

haha lepas ne lisa dapat laki serunding.nnti kau senang nak floating.ye xnyah?
hahaha.kalau nk carikan ganti lan, nnti aku cari budak 1st year yg muka mcm lan
auuww~