CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 11, 2009

bbq not bab 1 beratur

aku sekarang ne macam da malas nak update blog ne
hahah tah pesal aku p0n xtawu
tp bila ingat balek susah payah aku nak wat blog dulu2
baik aku p0st je kan entri from time to time
ok walaupun da 3 hari
tapi aku nak wish gak happy mother's day untuk ibu2 di luar sana
especially to my mom
last weekend aku gagahkan diri aku nak balek melaka even multi dip habis pukul 6 lebih
then aku sampai pudu pukul 7 lebih
bayangkanlah aku xde tiket lagi
then aku terpaksa la percaya kat ulat2 tiket yg pegi melaka
cuak gak weh
aku bersemangat sangat nak balek sebab siblings aku nak wat surprise kat mak
nak celebrate mother's day skali ngan bufday dia yg kita0rang xsambut time bulan april tuh
ah bengang aku ngan uia ne
wat cuti xsama ngan budak u lain
aku kat uma terk0ntang-kanting nak kene balek g0mbak balek
akak2 aku suma da stat cuti
**** off la uia
ok kembali ke cerita asal
kami adik beradik membuat bbq
menu2 nya seperti ayam,udang,sotong,nugget,hotdog n etc
pukul 6 petang ari sabtu kitorang da start memasak2
then bila da settle suma
tunggu2 la mak aku balek surau ngan ayah
lastly mak balek pukul 10.30
haaa menggelupur jap perut aku tahan lapar
tapi xpe mak punya pasal kitorang xkesah
kami jemput gakla mak teh ngan nenek
mother's day la kan
tp gamba xdapat diupload sebab xmenutup aurat cewah

multi dip ne penat gile wehh
2 la kau mai last week merungut2 bosan sebab xde keje
minggu ne siap la kau

2 comments:

Unknown said...

haha... multidip memang penat..
penat melangut..
dan jugak penat sebab balik curi2...
hg la... nak tido cepat sgt... huhu...

maim0k said...

xpe2
minggu depan aku nak stat jadi budak rajin
yeah sebab da ada attendance(aku p0n xpasti spelling die mcm mane :p)