CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 16, 2009

lelaki itu dan ketiaknya

aku tetiba je rasa nak p0st pasal entri ne sebab baru je semalam aku cerita kat hajar.topic untuk mengisi masa lapang.cewah.

ceritanya begini.......
aku nak g kl central fr0m midvalley.lupa plak time tu pick hour.so ramai la orang berpusu-pusu nak naik tren.
aku pon menggunakan semua kekuatan gadis aku nak rempuh makhluk-makhluk ne
lepas da dapat masuk dalam tren tu lega gila beb wa cakap.tapi penyek la aku macam tin sardin dalam tu.
yang xsedapnya aku dipenyek dan dihimpit oleh makhluk berbulu yang berkulit gelap
and damn yang berbulu ketiak kerinting lagi bergumpal
tah brape tahun dia xcukur
kalau wangi xpe lagi
aku bukan sk0deng ok bulu ketiak dia
tapi da nasib aku duduk kat bawak ketiak dia
and bila aku tegakkan kepala straight to the point ba nampak bulu
aku xleh nak gerak mane2
terpaksa elakkan bulu yang berbau itu dengan menundukkan kepala sahaja
fuh
tapi bau tu boleh terpantul ke mata dan sampai ke hidung aku jugak akhirnya
dan bau itu adalah bau setan.demmit!busuk gila
ditambah pula dengan bulu2 rambut am0i sebelah
(korang ingat aku tempat da landing kan bulu ke hapa)


ok dah habis mengutuk
lega sebab da sampai kl central
moral of the story jangan amek tren time pick hour ok
k0rang akan menyesal

6 comments:

bobo ramli said...

bangang
kenape perlu cerite serunding diee??
geli la meekkk

Unknown said...

haha.. itu adelah balasan yg dikenakan terhadap hg kerane telah menyebok dan menambahkan kesesakan org2 yg pulang berkerja dalam tren kerane hg bukanlah pekerja...

maim0k said...

bo>aku nak cerita detail2 skit dia pu ya serunding 2.enak dimakan.nnti bila kau mkn serunding boleh la teringat kat ketiak dia.muahahah

maim0k said...

hajare>pe plak balasan tuk aku?ceit aku pun leh gak nek tren ape.aku bayau taw.hehe.lain la xbayar.aku bekerja as a student

Admin said...

haha..topik ni pun ko nak citer..tapi mesti ko rase best kena penangan ketiak mamat tu kan? haha...padan muke :p (jahat x aku?)

maim0k said...

mesti la aku nak cite
bau ketiak paling wangi aku pna bau
hahahaha