CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 29, 2009

malaysia maju

huwaa
aku lambat lagi
sebab internet yang macam halal kat rumah ni
neway still not too late to express my feeling right after the result was released
alhamdulillah syukur nikmat
malaysia maju rakyat selamat

h0ping for the sunshine till the end of the day
next sem will be the tough one
struggle lah nampaknya
have to put my best eff0rt

and not forgotten my geng basketball
c0ngratz bebeh
aku amat berbangga dengan kalian semua
keep up ur g00d work
sayang k0rang

2 comments:

farah nasiha suhaili said...

haha.congrats utk kita semua.
neeway sekali lagi kaw wat aku rase cam nak flag blog kaw.
pesal tajuk blog kaw pon cam curiga oh?"girl next door"
macam cerita yg zaf pnye tu jek.hahahaha.

maim0k said...

bagus2
sem berikut nnti usaha lagi berganda
yeah.pehal plak nk flag.huh xde ketan la bunguk ngan cite 2.aku bkn p0mpuan g2.muahahah
girl next d0or mcm aku ne la.
gadis pemalu g2.naive.huahuahua