CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 13, 2009

m0vie marath0n beb

walaup0n pada mulanya aku rasa ragu2 nak j0in geng basket teng0k wayang,sebab nak save duit untuk print n0tes,tapi akhirnya aku pegi jugak.kami pergi hari sabtu walaup0n exam ess xlepas lagi.ah lantak.nak lepas tensi0n jap.aku teng0k 2 m0vie terus

firstly c0nfessi0n 0f a sh0pah0lic.pergh.girls 0ut there yang kuat sh0pping, k0rang sh0uld teng0k cite ne.memang ada pengajaran yang terselit di sebalik.da la lawak gile.aku memang suka sangat sh0pping.xde duit p0n b0lah lagi gatal2 nak beli bende yang xpenting.especially baju.sebenarnya bende ne da jadi habit.susah nak buang tabiat ne.aku pernah try hang 0ut kat sh0pping c0mplex dengan wind0w sh0pping je.tapi xleh tahan.kene gak beli s0mething baru aku puas hati.0k kembali ke t0pic asal.rebecca yang sh0pah0lic ne memang sian giler kat die.walaup0n die try hardest nak buang habit ne,last2 jadi macam aku gak.haha.beli gak.tapi die beli sume yang gucci,prada,guess,lv etc.ade yang aku xpena denga p0n ade.beli berbundle2.tapi jadi writer kat magazine "successful saving".sampai die da fam0us mas0k tv p0n,hutang kredit card xbayar lagi.sampai derec smeath si pemungut hutang mintak hutang time talksh0w 2!pas2 sume kant0i.part paling sedih aku rase bile baju pengapit yang besfriend die bagi ada kat charity sh0p.kant0i bila kawan dia nmpak 0rang gila kutip sampah yang pakai baju 2.sampai si gumpal p0n menangis.tapi aku xla.0key malas nak review panjang2.aku bukannya tahu sahu sangat review filem ne.

sec0ndly talentime.cite ne memang tangkap leleh a wa cakap.walaup0n aku ne bukannye peminat cite yasmin ahmad,sebab sume cite die lembab macam kura2,tapi cite talentime ne memang berbeza.really difference.aku memang susah nak menangis kalau tgk m0vie.first m0vie yang aku menangis cite cinta.sec0nd telentime ne(suma m0vie melayu.ok aku baru perasan).sebab babak 2 berkaitan dengan kematian mak.sedih2.tapi aku rasa nak rakam je reaksi hazirah kalau tgk part2 r0mance.haha.reaksi geli geli mat.0h hazirah.xdapat aku bayangkan k0 c0uple nanti macam mane

aku suka takentime sebab:
1. ade lagu i g0.aizat nyanyi.sedap gile.lazat dimakan
2. ade mahesh.walaup0n pekak bisu,die tetap c00l.badan kering.tapi muka leh tahan.suam2 suku
3. buatkan aku menangis teresak2.tahniah 0k.sampai lengan baju aku jadi c0klat sebab lap air mata dengan mata bercelak
4. semangat muhibbah dalam cite ne memang kuat sekali.yeah str0ngest

4 comments:

Unknown said...

kau ngn bo je nanges.
xsedih mne pn haa

hazirahweirdo said...

taw xpe...
ko ngn bo je nangis cm mati laki...
ak ngn paan cool je...
wey sumpah geli wey cte ni...
xdela bes ne..
tp klaka laa..

ak xley ingt ayt cintan-cintun haprak dy..
ckp nk dkt2 je..
gli siot..
thn kncing sbb kgelian ak tgk!

maim0k said...

ah k0rang je yang xnangis
kawan2 aku kat lua tgk sume nangis
hahaha
k0rang mmg xde perasaan la
bab mak2 meninggal ne memang tersentap ckit
ngeh
hazirah k0 mmg
aku ckp rindu2 p0n k0 nak terkencing kan
sampai kepit kaki
huahua
aku nak btawu sume 0rang

Unknown said...

mmg geli la
mslhnye ckp nak dekat je
aku xrs dlm msyrakat kt ada ckp cmtu
silap ni
aku boleh terima la part mak ngn anak dia tu mmg sedih
tp biasa
dia takgempak
tak kasi aku meremang
film yg baik boeh kasi org meremang tau
so-so ah film ni
aku taksetuju orang asyik ckp gempak gila