CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 28, 2009

JUST A C0NFESSI0N

first of all i would like to apologize for everybody if this entry might hurt your feelings.but dont worry.ianya tidak ada kaitan dengan k0rang p0n.but it has a 'b0nd' with s0me0ne else.sebab aku tahu 0rang itu tidak akan membaca bl0g aku neh.maybe dia dah anggap aku ne tah pape k0t.f0rgive me 0k.
im not that type of person yang senang-senang nak lupakan kawan lama.bukannya nak kata aku baik ke apa.tapi da kata kawan lama kan.l0ts 0f mem0ries we spend together dulu2 kan.tak kira la sweet mem0ries 0 pahit mem0ries.aku appreciate sgt2 kawan aku.
but nowadays.bila aku message 0rang tersebut.jawapan yang akan di reply membuatkan aku sedih sangat2.aku xtawu pe silap aku dia buat aku macam ne.jumpa p0n da berkurun xjumpa,nak wat silap camne kan.ok s0rry if it was my fault.my bad.but xsemua 0rang perfect.bila aku beriya-iya tanya dia perkembangan terbaru or saje message nak tanya khabar, dia jawab sepatah je.bukan sepatah ayat taw.sepatah perkataan.contoh:g,k n s0 0n.bila dia message xpena lak aku treat dia macam ne.aku xberniat nak burukkan dia.tapi aku da lama ngat sabar.bila fikir balik dulu dia pena jadi kawan baik aku gak la s0 aku akan pastikan kami tetap bersahabat sampai bila2.maybe im not a good bestfriend.aku masih sayangkan dia sebagai kawan sebab dia baik sangat.understanding.caring.otak gila2 sama ngan aku.
we have to expect the unexpected.i h0pe after this our relationship can be closer macam kat sek0lah dulu.amin.may g0d bless you n aku d0akan yang terbaik untuk kamu.peace and a piece of broken heart.

0 comments: