CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 16, 2009

epi bufday sume


fr0m left:kak dayah,kak ngah,aku,kak chik



yeah
ri ne tanggal 16 feb adalah bufday akak n abg aku
mereka berk0ngsi tarikh lahir yg same
tp taun je len2
sume adk bradik aku lahir pd bulan feb
think wat?
pandai mak aku merancang
yeah
n belated bufday kt k ngah
t kcik ati lak si gigi ne kl0 ak xmenti0n die skali

em baru je td ak wish
then tibe2 akk ak mntak sesua2
jeng
die nk beg
sbb nk ganti beg die yg ilang ri 2
menggelupur jap ak denga
damn.tercabut ler bulu kaki ak nk blikan beg die
ngah zaman gawat neh
haha
xpe2
ak da janji kat die bli sem depan

n abg aku?
hemm xde resp0n ak wish
mesti da berdengkur si mate guli ne
xsaba ak nk dga st0ry akk ipar ak
die kate ri 2 nk wat surprise kt hubbynye

n aku xsaba nk balek uma
nk smbut bufday bersame2 mereka
parents ak da janji nk smbut same2




shittt!!
tahik aaa
baru nak upl0ad gmba
lapt0p ne lembab gile
nk melet0p pale ak
lu bikin gua panas je a beb
huh
len kali je ah ltk gmba
shit!!!!!!!!!!!!!
last but n0t least
shit again

0 comments: