CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 15, 2009

em0ti0nal!!


dadam dan bakul ajaib.*wink


dadam baru balek mengaji(change image l0l??)


a g0od p0se babe


sp0tted:pe mende kt ats pale die(actually he's wearing hair band)


street fighter


have ever felt l0nely?w0rry?miserable?
that's what i feel right n0w
d0n't kn0w why
hesitate gle neh(smbil garu pale)

figure 0ut
guess guess guess
i'm tired 0f thinking
maybe because 0f this
just n0w i'd calling my m0m
baru nk b0rak2 jap ngan mak
i miss u s0 much
hard t0 tell h0w was my feeling
with eager n excited gile nk b0rak2 neh
then my m0m said that she g0t headache
arghhh
ne yg wat ak risau ne

i think my m0m had migraine
but she try to deny it
a bit stubb0rn
th0usand times we ask her to c0me n see dr
tp xnak jugak
h0pe she get well s00n
mak..g la klinik
please...
luv u m0m

1 m0re thing
ak rindu gile kat dadam
my new b0yfriend 0k
my sugar daddy
cute sgt mcm ank kucing
can tell him anything
a g0od listener
a g0od l0oking pers0n
single but n0t available

n0w i present 2 u
dadam anak kucing

2 comments:

LisOtt said...

kau xpayah nk bg dak adam tuh pky tdung n hairband ok! takot terpesong lak die t.slh sape?kau jugak

Anonymous said...

xterpes0ng nye budak ne.iman die kukuh lagi.ne la slah satu cabaran ak bg kat die.muahahaha