CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 9, 2010

salam semua (^_^)


wah!!aku apdate blog siot.bangga tak terkata dengan diri sendiri
punya la lama blog ini dibiarkan terbengkalai.sampai password blog pun aku tak ingat.hehe enter banyak-banyak kali at last boleh jugak masuk.
sabenarnya aku penah nak update satu entry before balik cuti short sem ari tuh.da taip pastu tetibe aku delete.malas la plak nk publish entah apa angin aku hari ni nak update blog.wah rindu bangat sama kamu blog!

bila baca balik entry yang lepas, baru aku perasan da nak dekat setahun aku xupdate.sampai twilight da tayang eclipse *sebab ade entry last pasal new moon tahun lepas*
ok banyak nya nak cerita kat sini.tapi secara ringkasnya aku baru habis cuti short sem.esok balik uia dah.sobsobsob:(( .tapi yang excitednya esok dapat jumpa cacatians.xsabar woh mahu bergosip macam nas ahmad lepas tu pergi tengok bola pulak.auww.
opss cakap pasal bola kan tetibe aku rasa pelik.sebab dulu aku xsuka tengok bola.tapi world cup ni wah tetibe kau macam excited habis ye mai.ramainya jejak2 hot!omg.oleh kerana world cup pon da nak menutup tirai dengan paul si sotong ramal spain akan menang*wow spain!auuwww villa.sayang kumis cenonet kamu itu* maka lepas nih malam2 akan di isi dengan kerja2 studio.nak lagi sekali wah.wah kau da final year mai,kikiki.hopefully aku akan lepas setiap sem.takotnya nak rempuh sem nih


hai bang (>.~)

weh paul kenapa muka kau pelik ah?macam sotong kena tumor >o<

ok kat sini jugak nak letak gambar-gambar aktiviti sem lepas yang bes!the best part masa pergi fotoshoot tuh and karok sampai pecah suara.ni first time time tau aku pergi karok

lepas tuh pergi ukm bangi plak.tengok archustic*betol ke eja dia?*.wah lagi.first time aku drive sajauh tu weh!clap clap mai.bagos2.alhamdulillah xjadi pape macam short sem taun lepas.kami selamat pergi dan pulang.

banyak lagi sebenarnya nak cerita.tapi tetiba mood malas menaip melanda.tengok la lepas nih.ada masa kalau rajin akan ku tambahkan cerita.cewah

malas nk upload gambar.internet lembab macam siput

bye!see u in uia











0 comments: