CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 2, 2009

oh beluncasku

Oleh kerana aku da lame xupdate bl0g aku neh
maka dengan ini dimaklumkan bahawa
aku ingin publishkan 2 p0st serentak pada hari yang sama
tempat yang sama
cuma waktu sahaja berbeza
dan aku hendak menggunakan bahasa baku la pula
macam lazat sahaja

adakah anda suka dengan ulat beluncas?
semestinya tidak bukan
ia adalah binatang yang menggelikan
yang mempunyai banyak cecair di dalam badannya(t0l ka ini?)
dan berwarna hijau
supaya ia mudah menyamar sebagai daun apabila diserang musuh berbahaya

pastinya k0rang semua akan menjerit mak nyah bile beluncas ada di hadapan k0rang
lebih teruk lagi berada di badan k0rang
ketahuilah semua wahai rakan-rakan

ulat beluncas kini berada di badan aku!
uwaaaaaaa
mak xtawu nak jawab pe nyah.damn
aku pun tidak berapa pasti sejak bila ia berada di badan aku
baru-baru ini apabila aku pulang dari peperiksaan qsbe
aku nampak beluncas itu
dan berkata kepada Gumpal bahawa aku sangat takut melihat beluncas itu
beluncas itu menyebabkan aku tidak selesa berbaju kurung
hahaha
hanya kawan2 aku sahaja yang tahu kenapa

rahsia demi rahsia terungkai
mulai sangat ini
aku berazam mahu hapuskan beluncas itu dari hidup aku
yeahhh!!!
aku memerlukan s0k0ngan kawan2 aku

sekian.
harap maklum

berikut dipaparkan aksi2 terbaru beluncas:



aksi terakhir sebelum digoreng seenak2nya

ini beluncas yang licin kulit badannya.selembut kulit bayi


kepala beluncas selepas majlis bercukur


beluncas yang sama spesiesnya dengan bo.beluncas berbulu lurus.



4 comments:

Unknown said...

ceh.. tak yah la upload gambar diorg bebanyak.. geli tau tak!!!

bobo ramli said...

haha
leluncas la kauuu!

Anonymous said...

aku nak buang leluncas ne!!
hahaha
eh hajar bes ape gmba d0rg ne
c0mel2 blake
yihaaa

hazirahweirdo said...

ye saye ad bluncas jge!!
da tgk ritu kn..
ahahhaha~
kte geng..
give me 5